Administrativ - Angajam personal pt birouri/secretariat, Program 7.00-15.30

Adauga la favorite
Publicat pe 11/10/2021
Publicat de Marelko Serio Engineering SRL
Vizualizate de 42 persoane
#3137
Verifica cu vanzatorul

Descrierea anuntului

Cunostinte bune de limba engleza scris /vorbit.
Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
Cunostinte corespondente de afaceri.
Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, abilitatea de a comunica la nivel managerial, agilitate si inteligenta.
Intelegere buna a afacerii in ansamblu si abilitatea de a gestiona situatii urgente.
Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post.
Capacitate de organizare pe prioritati: colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate.
Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a managerului
Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei.

Responsabilităţi:

- managementul documentelor companiei
(sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere)
-redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei)
- administrarea apelurilor de intrare în companie
- coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat
- coordonarea activităţilor de recrutare, selecţie şi integrare a personalului (anunţuri de recrutare, preselecţie candidaţi, organizarea interviurilor de selecţie, organizarea activităţii de întocmire a dosarului de angajare şi a actelor necesare pentru încheierea contractelor de muncă)
- coordonarea activităţii de evidenţă a personalului (condica de prezenţă, ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu, evidenţa globală a programărilor de concedii în conformitate cu politica firmei, urmăreşte ca fiecare dosar de personal să fie complet şi corect întocmit)
- oferă suport pentru echipa de la relaţii cu clienţii când activitatea o cere
- oferă suport administrativ pentru echipa managerială a companiei când situaţia o cere
- la solicitarea echipei manageriale întocmeşte diverse studii de piaţă sau se ocupă de colectare de informaţii despre diverse subiecte de interes

Locație

Tara
Romania
Judet
Ilfov
Oras
Pantelimon